۱۱ اسفند ۱۳۸۷

جماعت طراحان

نزدیک های شش صبح بود که فهمیدم این بنده‌های خدایی که از صبح روز قبل در یاهو آن لاین بودن همین جوری موندن و این گونه بود که فهمیدم یاهو پیچیده بدجوری هم پیچیده. حالا وسط این همه کار پایان نامه و یک ایل مهمون که ۱۲ روز دیگه می‌ریزند به سرم این نوت‌بوک رو هم گرفتم دستم راه افتادم پیش این دکتر و اون دکتر. این ویستا هم که نمی‌گذاره یه نسخه کپی شده روش نصب کنی دیوانه می‌کنه آدمو.
خلاصه فهمیدیم که بله جناب یاهو هم یه سیستم جدید گذاشتن که دیگه نخواد برنامه نصب کنی و بعد از این باید بری تو یک صفحه و آن لاین بشی واسه همین هم دیگه نمی شه یاهو مسنجر نصب کرد که خوب هنوزم این برنامه بتا هستش و هیچ امکاناتی هم نداره.
ای بگم این جماعت طراحان چی بشن؟ آخه نونتون نبود آبتون نبود این راه به راه برنامه عوض کردنتون چی بود؟؟ مگر نمی‌دونین که واسه ما چت از نون شبم واجب تره؟؟ البته الان فیس بوک هم همین جور شده.
من که ازشون نمی‌گذرم
راستی دیشب فیلم " دوشس" دیدم. فیلم در فضای ۱۷۷۴ میلادی در انگلستان اتفاق می ‌افته و بر اساس یک داستان واقعی است. در اسکار هم برای چند جایزه کاندید بود کلا فیلم‌هایی این جوریو خیلی دوست دارم. در راستای همون تساوی جنسی در رابطه جنسی هستش. وقت کردید و رسید دستتون حتما ببینین

۴ نظر:

  1. نسیم جان شما شناخته شده بودید البته یک نگاه به لینک های اون ور صفحه بنداز. ما مخلص شما هم هستیم

    پاسخحذف
  2. لادن جان
    مثل اینکه مشکل نصب یاهو مسنجر رو داری. اگر درست فهمیدم و هنوز مشکلت رفع نشده ی سری به این نشانی
    http://messenger.yahoo.com/download/
    بزن. یاهو دو ورژن مسنجر داره تحت وب و نصب شدنی
    مجید

    پاسخحذف
  3. ممنون مجید جان, نصب کردم آخه می دونی که ایرانی جماعت بدون یاهم مسنجر دق می کنه :))

    پاسخحذف

Powered By Blogger