۱۸ اسفند ۱۳۸۷

روز زن


امروز روز جهانی زن است سال های قبل که ایران بودم این روز برای من معنی تجمع و دیدن دوستان قدیم بود ولی الان که اینجا هستم می‌فهمم که ای بابا چه کلاهی سر من رفته تا حالا!!
روز زن و مادر که می‌شد دریغ از یک تبریک، خوب قبول می‌گفتن هنوز ازدواج نکردی این کارا به تو نیومده.... روز جوان که می‌شه ؛ برو بابا ۲۶ سال سنت شده حیا کن دیگه..... ۱۶ آذر که می‌شه این روز برای دانشجوهای داخل کشور شامل حال من نمی‌شه.
بابا خوب منم آدم هستم دیگه (اگر خدا قبول کنه البته)، یک روز هم به من تبریک بگین تولد هم که می‌شه یک جوری می‌پیچونین که نزدیک شب چله است باشه یک جا که یعنی برو قاطی باقالی ها. اصلا دست احمدی نژاد درد نکنه بعد از این همتون روز تولد حضرت زینب رو به من تبریک بگین که روز دختر شده تازگی ها

۳ نظر:

  1. سلام.
    مبارك !
    .
    سپندار مذگان رو اما گمونم روز زن بايد بگيم ... كه خب تو ايران ...

    پاسخحذف
  2. سلام. من در فیس بوک عضو گروه روزنامه نگاران بودم . برای تاکسی مطلب داشتم که دیدم در لیست اعضا نیستم! چرا؟ ... محمد معینی ... Mohammad Moeini

    پاسخحذف
  3. جناب معینی عزیز، حتما در گروه فعال نبودید و نامتان حذف شده. ابن بلا سر 30 نفر از اعضا آمده که فعالیت نمی کردن. مطلبتان را برای من بفرستید و یک نامه هم برای همایون خیری بفرستید و بخواهید ازش که به گروه برگردید

    پاسخحذف

Powered By Blogger